2. Escalles.

20 juli 2021 - Escalles, Frankrijk

De zon schijnt vanmorgen, het beloofd een prachtige dag te worden. Eerst een flinke wandeling gemaakt met Beike. Was best pittig zonder brandstof ingenomen te hebben! Maar zeker de moeite waard om het pad naar de bunker en de koeien te volgen aan de ene kant, en aan de andere kant uit te kijken over de kliffen, het strand en de zee.

9A8B9254-76E3-492A-AA6F-80293BABB75E

Wat een bijzondere combinatie in dit landschap. We lopen terug en kunnen, nadat de elektriciteit aangepast is van 4 naar 6 ampere stroom, eindelijk lekker aan de koffie met een broodje. Nu even lekker lui doen na de eerste reisdag. De zon schijnt, het belooft een mooie dag te worden.

Vanmiddag besluiten we weer naar boven te lopen, nu de andere kant op. Voor Beike was het een hele inspanning maar hij heeft het goed gedaan. Onderweg konden we beneden de camper zien staan, onder het restaurant van de camping.

0C1CEB96-42DD-4BD7-B13D-546847E39340

Eenmaal boven weer het uitzicht van prachtige kliffen, het brede strand, Dover en de veerboten.