17. Pauzeplaats

6 augustus 2021 - Saint-Cast-le-Guildo, Frankrijk

Hier verglijdt de tijd. Het weer is maar zo zo en veel plannen hebben we niet. We dompelen ons vanmorgen onder in de pianoklanken van Einaudi. Als ik mijn ogen sluit wordt het zachte getik van de regen een kabbelend riviertje  op de achtergrond. Ik krijg het gevoel van een warm bubbelbad om helemaal in weg te zakken.
Bed verschonen, was- en rommeldag wordt het dan maar.

Vanmiddag wandelen we naar het andere strand, we zitten er precies tussen in. Het ziet er heerlijk en verleidelijk uit, vooral nu het weer opklaart. Cadeautje hier!

5D04F916-38EE-4389-A279-C7855C27690D

Helaas is het hier hetzelfde liedje, honden niet toegestaan.

Gelukkig hebben we ons eigen terrasje in de zon, tussen bloeiende heesters waarin je de hele dag zoemende bijen hoort, met fantastisch uitzicht over het water.  We strijken met plezier neer op ons plekje. Wijntje en snackje erbij, wat wil je nog meer.

Morgen schijnt het het een aardige dag te worden. Een mooie gelegenheid om weer eens iets te ondernemen. We willen graag nog naar Cap Frehel en Fort la Latte, een middeleeuws kasteel zestig meter boven zee. Naar verluidt een plek die je gezien moet hebben. Jurjen en Dorien hebben de wandeling gemaakt van vier en een halve kilometer en waren er enthousiast over.
Morgen dus, en overmorgen vertrekken.